fredag 16. mars 2018

Litt for sent

Egentlig skulle jeg ikke ha sittet og skrevet dette nå i det hele tatt. Klokken er straks elleve, noe som betyr at roe-ned-tiden min egentlig startet for en time siden. Men jeg har vondt i nakken og beina, ja, de er et kapitel for seg selv, og det gjør at jeg trenger å avlede meg selv litt. På grunn av nakken er ikke strikking så greit, så da ble det Macen istedenfor, hehe:p

Dagen i dag har vært veldig rolig! først kvart over fire gikk jeg ut av døren:p Årsaken er nevnt litt lengre oppe, hovedsakelig er det nakken som har gjort at jeg har vært i ro i dag, men beina og energinivået har også sitt å si! Men i ettermiddag hadde jeg det veldig greit, jeg var nemlig på yoga for første gang på over tre uker! Jeg klarte nemlig ikke å vente en uke til og bare måtte ha med meg ettermiddagens yogaklasse, det var vel verdt en kald kjøretur altså! Sommerfuglen er på tur men supervikaren var på plass!:p 

Nå skal jeg ta litt smertestillende sånn at nakken kan få slappe litt av, og så skal jeg krype under dynen. Det tar sikkert litt tid før jeg kommer meg dit da, men jeg regner med å klare det før midnatt:p


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar