søndag 4. mars 2018

Kjære Energi, hvor er du?

Energien min har forsvunnet så godt som helt! Jeg er like trøtt når jeg våkner som når jeg legger meg... I dag brukte jeg alt jeg hadde bare på å våkne, og når det var gjort var jeg helt tappet... Selv det å lage litt frokost, og spise den, har vært mer enn nok. Derfor har denne søndagen har blitt brukt til å sitte i sofaen, glo på tv, prøve å strikke og prøve å holde meg våken! Det siste har vært fryktelig vanskelig, men det har heldigvis gått!


I morgen skal jeg til Fysio-damen, egentlig har jeg aller mest lyst til å avlyse men jeg har ikke lyst til å betale nesten 700kr for det! Og så tenker jeg at en liten tur ut i frisk luft bare vil være bra for meg! Faktisk kan jeg pakke meg inn i masse klær og kjøre til henne, men jeg vet ikke om jeg har nok energi til det... det krever mindre energi å gå til busstoppet, sitte ombord i et sete 10-12min, gå i tre minutter og være fremme enn å kjøre skuteren. For kjører jeg så må jeg kle masse, masse klær på meg, være ute i god nok tid og i tillegg finne ut hvor jeg kan parkere + drasse på alle ekstra klærne som må av fordi det er varmere inne på senteret enn ute. Jaja, kan i det minste sette den på lading sånn at den er klar i tilfelle.

Nå skal jeg spise litt kvelds, tror også jeg må koke litt vann så jeg kan drikke litt te!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar