lørdag 3. mars 2018

Utmattelse er noe herk!


Ååh! som jeg hater utmattelsen som har krøpet innunder huden på meg nå! Jeg visste det ville komme etter Tromsø! det var ikke særlig uventet men jeg hater det likevel!

Dagen i dag har gått til å sitte i sofaen, strikket og glodd på TV. Var så trøtt at jeg holdt på å sovne, så derfor fant jeg ut at jeg kunne rusle til butikken og handle litt. Det gikk fint, inntil jeg var på vei hjem, da kicket heten inn i meg og hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd at feberen var kommet for fullt! Det var akkurat som om flammene bare stod ut av ørene på meg, så kokvarm følte jeg meg... Varmen roet seg heldigvis når jeg kom hjem og kunne synke ned i sofaen igjen! Resten av kvelden gikk til å glo på TV og strikke og bare prøve å overleve uten å sovne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar