søndag 25. mars 2018

Snart april jo!

Da er nok en uke over og mars sin siste uke står for døren!
Det er påskeferie og egentlig hadde jeg regnet med en uke uten noe som helst fast, men der tok jeg jammen meg veldig feil! Jeg har avtaler hver dag fra i morgen til torsdag og uken innebærer blant annet både Humlen og yoga! Det er jeg veldig glad for! I morgen skal jeg på kafe med en fra strikkeklubben, da skal vi spise kake, det skal iallfall jeg, moahahaha!:p



Dagen i dag har forsvunnet til ingenting, beina er krakilske og har dessverre tatt absolutt alt av energi... ikke engang en maske er blitt strikket... Det eneste fornuftige jeg har fått gjort er å feste et par tråder i det siste strikkeprosjektet sånn at jeg kan gå med det i morgen, om jeg får dampet det først da men det spørs om beina tillater mer bevegelse enn høyst nødvendig.

Nå tror jeg at jeg skal finne noe godt å drikke, kanskje litt te, eller muligens litt cola, det er jo påske:p 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar