mandag 2. november 2015

Første mandagen i november

En kald men deilig dag er snart på hell.
Jeg har som vanlig vært hos Solstrålen, det var en god time! Etter stunden hos henne gikk jeg videre til Sangerinnen for å trene, det fristet ikke i det hele tatt men jeg gjorde det likevel. Hadde egentlig tenkt å gå på tur istedenfor men jeg hadde strikketøykurven med meg så jeg hadde litt mye å drasse på. Dessuten hadde jeg med meg bok i sekken, så da hadde jeg noe å gjøre på mens jeg satt og syklet. Da hadde jeg plutselig syklet i nesten et helt kvarter før jeg fikk sukk for meg, så det skal jeg også gjøre neste gang!:p

Kameraet som lå i sekken lå dog og skrek på meg hele treningsstunden og ville heller at jeg skulle ut og gå med det rundt halsen istedenfor å være inne:p Men jeg fikk brukt det litt etterpå da, blant annet så ofret jeg restene av lunsjen min til en svanefamilie jeg traff på, måtte jo ta noen bilder av de skjønne skapningene. Det resulterte i at jeg var så sulten at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg når jeg gikk av bussen en time senere. Så derfor endte jeg opp på Burger King, hadde ikke noe rask middag hjemme så jeg fant ut at jeg skulle skeie ut litt i dag:p Treningen var jo blitt gjennomført så da måtte jeg jo premiere meg selv litt, haha! Så når jeg kom hjem spiste jeg en litt halvkald burger og litt kalde pommes frites men det var veldig godt da:p

Her er forresten av skjønningene som spiste opp lunsjen min, traff de i sommer også, så de har vokst veldig mye siden da.

Ellers fikk jeg en henvisning til vanlig fysioterapaut i dag, trenger nok litt veiledning og behandling rettet på skoliosen min slik at smertene ikke blir enda verre. Jeg har nok smerter fra før av og da er det jo greit å kunne gjøre noe med det som kan gjøres noe med!

Nå skal jeg kose meg med strikking og tv resten av kvelden, genseren jeg strikker på vokser og vokser og jeg kan skimte målet litt i det fjerne, er nemlig ca halvveis på mønsteret:D

Ha en god kveld!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar