tirsdag 3. november 2015

Et svidd bankkort

Og dag har jeg svidd bankkortet mitt skikkelig mye🙈 Det ble rett og slett en ny telefon pĂ„ meg, tidlig julegave kan jeg vel kalle det, hihi🙊
Men det trengtes litt da, den andre tlfen mĂ„ lades veldig mye, kunne helt sikkert ha spart penger med Ă„ kjĂžpe nytt batteri. Men det verken gadd eller ville jeg😇

I kveld har jeg sittet og strikket, nĂŠrmer meg veldig med Ă„ vĂŠre ferdig med genseren sĂ„ det hjelper veldig pĂ„ motivasjonen for Ă„ fĂ„ den ferdig! Det er kjedelig nĂ„r prosjekt drar ut i tid! Har en kofte som jeg startet pĂ„ i september i fjor, der er begge armene ferdige og nesten halve bolen. Men den mĂ„ monteres, noe jeg ikke kan, ikke kjenner jeg noen i nĂŠrheten som er veldig begeistret for Ă„ fĂ„ oppdraget heller.  Derfor drar det uuuuuuttt🙈

NĂ„ skal jeg poppe litt popkorn, ikke helt den rette snacks nĂ„r man strikker men det er jo sĂ„ godt!😄

Ha en god kveld❤

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar