onsdag 11. november 2015

Hvor ble kvelden av?

Jeg har glemt klokken fullstendig i kveld! Har vært helt oppslukt i å strikke på et par sokker som skal være en julegave, tok egentlig litt tid for som den perfeksjonisten jeg er så har jeg måttet ta opp en del runder flere ganger grunnet feil i mønsteret... Er allerede ferdig med mønsteret på den ene sokken og har ikke så mye igjen før jeg skal strikke hæl. Men før jeg begynner med det skal jeg starte på den andre sokken også slik at jeg ikke må begynne helt på nytt når jeg er ferdig med den første. Å strikke to helt like ting etter hverandre er ikke det gøyeste som finnes, enten det er sokker eller ermer ell.l.!

Nå skal jeg starte på veien mot sengen, burde ha vært der for lenge siden! Vekkerklokken skal nemlig ringe om 7timer og 26minutter og da har jeg ikke mer enn en time på meg til å spise frokost og vaske håret før jeg må løpe avgårde for å rekke både en og to busser:p Etter at jeg har vært hos Solstrålen skal jeg enten ut til Bamse og Karamell eller så må jeg finne meg et bibliotek slik at jeg kan få skrevet ut litt papirer. Forhåpentligvis er Bamse og Karamell på jobb, har ikke så lyst til å logge inn på sånne sikre sider på offentlige pc`er, da er det mye bedre å gjøre det hos dem, da får jeg jo et par klemmer i tillegg:D

Men nå må jeg bare si GOD NATT og SOV GODT! før klokken blir enda mer, tar sikkert en halvtime før hodet ligger på puten...:p

Sånn så det ut på mandag, men det var før regnet kom

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar