mandag 16. november 2015

Kliss klass

Jeg er så våt at det ikke er gøyt engang! Det var ikke noe lurt å ta beina fatt mellom Solstrålen og Sangerinnen i dag! Turen er jo egentlig ikke noe lang men i dag var den i det lengste laget. Hvorfor? Jo, fordi værgudene viser hvordan høsten kan være på sitt våteste... Å gå i skjørt på en sånn dag er heller ikke lurt, om du ikke har regnbulse da. Jeg var så gjennombløt når jeg gikk inn døren til Sangerinne for å trene at jeg ikke fant det forsvarlig å gjennomføre det. Det er jo ikke så greit å bli svett når man er klissvåt! Sånn går det når man ikke har treningsbukse med seg ja! For når jeg tok av meg skoene surklet det i strømebuksen og lårene prikket av mangel på varme. Derfor banket jeg på Sangerinnens dør og spurte om jeg kunne trene en annen dag, noe som heldigvis var helt greit!
Derfor sitter jeg nå på bussen hjem, heldigvis litt varme ombord! Jeg gruer meg til jeg må bytte buss om 20min:'(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar