søndag 1. november 2015

Dumme skoliosen og litt til

I dag bestemte skoliosen seg for å plage meg skikkelig mye... Det venstre skulderbladet verker verre enn verst og ingen av øvelsene jeg har fått av Sangerinnen funker:( Vanligvis klarer jeg å få smertene til å slippe litt etter et par øvelser men den gang ei i dag. Og det verste av alt er at jeg nesten ikke klarer å strikke! Jeg som helst skulle ha vært ferdig med prosjektet for flere måneder siden... Typisk at det skjer når jeg endelig har fått strikkelysten tilbake og vil strikke. Men heldigvis er det meldt pent vær i morgen, det betyr at kurven med strikketøy kan være med når jeg skal til Solstrålen:D

I natt var det fryktlig mye bråk ute! Det virket som om det var fest i annenhver leilighet i området + på gaten. I tillegg var det en god del utrykninger i området også. Marerittene kom som perler på en snor og det føltes ut som om jeg var mer våken enn jeg sov... Så natten ble så som så, enda trøttere når jeg våknet enn når jeg la meg... Det endte derfor opp med en powernap på sofaen, men ble ikke så mye mer våken da:p 

Uken vært slitsom, heldigvis har ikke så veldig mye skjedd men hodet er likevel fylt av ting. Vi nærmer oss en tid av året jeg ikke liker, en tid som er ekstra slitsom, vond og vanskelig for både meg og mange, mange andre, dessverre. Jeg fikk litt hetta i går når jeg var på butikken, det var jo nesten bare jul over alt jo og fortsatt er det nesten ÅTTE hele uker igjen. Hvordan skal dette gå? Det kommer jo bare til å bli verre men jeg kan jo ikke la være å gå i butikker resten av året, selv om det frister vanvittig mye! 

Om en liten time så er det et arrangement som heter "Hjertevarme", der skal livet feires, de som har gått bort og savnes skal minnes og man skal finne hjertefred. Det er noe jeg egentlig har litt lyst til å være med på (og har behov for å finne), men jeg vet ikke om jeg orker å gå. Store folkemengder er ikke noe jeg er så begeistret for og unngår om jeg kan, men likevel virker det som et fint arrangement som helt sikkert hadde vært koselig å være med på. Kanskje jeg likegodt skal tenne et lys her hjemme? begynner nemlig å få litt knapp med tid om jeg skal dra, spesielt når magen min trenger middag før noe som helst kan skje.

Jeg håper kvelden din blir bra 
og at du kan finne litt Hjertefred!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar