mandag 9. november 2015

Ny uke og skikkelig høstvær!

Ja, da er det en ny uke som har startet, dessverre startet den med det verste høstværet du kan tenke deg, iallfall så godt som. Høljende regn og kraftig vind, svære vanndammer på fortauet som gjør at du må klatre opp og balansere langs muren uten å ramle ned i dammen eller skli i gjørmen...  Det fristet fryktelig å hoppe på en buss når jeg skulle fra Solstrålen til Sangerinnen, det rant jo av alt så langt man kunne se! Men gjorde jeg det? Niks, jeg tok beina fatt og gikk, ble fryktelig våt men sånn er det jo når man bor her på Vestlandet:p

Heldigvis hadde jeg en god stund hos Solstrålen! vi pratet mye om saken og det var godt! Det er veldig greit med litt støtte når man skal gjennom noe sånt! Nå er jakten på en advokat startet, det er jammen meg ikke lett å finne en i havet av de! Har spurt om råd fra flere men det er ingen som har hatt et navn og komme med. Jeg endte derfor opp med å skrive mail til sikkert en seks-syv kontorer for å høre om de tar sånne saker som jeg har. Hittil har jeg fått ett napp med beskjed om å ta kontakt i morgen, så det kan jo bli spennende! Det hadde jo vært greit at det var klaff på første forsøk slik at jeg slipper å bruke tid og energi på å finne en!

Ellers er det ikke så veldig mye planer denne uken. Jeg skal tilbake til Solstrålen på torsdag for å bli skjært litt i, iiiikk! neida, er ikke så ille som det kan høres ut som, skal bare fjerne to føflekker på ryggen som er plagsomme. Det har jeg gjort mange ganger før, de fleste er blitt tatt fordi de har vært plagsomme og i veien men en måtte fjernes fordi den var spettete (flekker). Men heldigvis var det ingenting i veien med den da! Det er viktig å følge med på føflekkene, om de forandrer seg, forandrer form, utseende, farge etc. etc.! Bedre å ta en tur for mye til legen for å få den sjekket enn å oppdage det for sent!

Og woops så holdt jeg på å glemme dette her! er nemlig blitt fullstendig hekta på Wordbrain, et slags kryssord, finne ord på kryss og tvers. Ikke å anbefale om du blir fort hekta men det er fryktelig gøyt likevel:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar