mandag 16. november 2015

Kalendertips anyone?:)

Nå har jeg endelig kommet meg hjem, byttet alt det våte tøyet ut med varmt ulltøy, spist to skillingsboller til lunsj og drukket en kopp kakao:p I kjøleskapet står det thai-suppe som skal være middagen min, håper den ikke bruker alt for lang tid på å tine og at den fortsatt er like god da den har ligget i fryseren en stund:p

Solstrålen og jeg snakket mye om julen som står for døren, spesielt førjulstiden. Hun foreslo at jeg skulle lage meg en julekalender og jeg likte den ideen. Men så lurer jeg på om jeg skal lage to stykker, en jeg kan ha selv og en som blir omvendt hvor jeg gir bort en liten ting til enten kjente eller ukjente hver dag mellom 1-24.desember. Har du noen ideer på hva jeg kan gi bort så kom gjerne med det! Må ikke koste så veldig mye penger da, eventuelt noe fint jeg kan skrive. Tror jeg må tenke litt, har heldigvis to uker til 1.desember!

Men nå roper strikketøyet på meg, skjønte hæl-strikkingen i går kveld, jeg var litt usikker men så fant jeg ut at jeg bare skulle gjøre nøyaktig det som stod i oppskriften og det funket! Så nå er jeg heldigvis kommet forbi det jeg trodde skulle være veldig vanskelig, men som heldigvis ikke var så ille som det virket når jeg leste oppskriften!:D

Ha en god ettermiddag alle sammen!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar