lørdag 28. november 2015

Siste lørdagen i november

I dag har det vært lysfest her i byen mellom de syv fjell, jeg holdt meg langt unna, alt for mange folk. Men heldigvis er Bergens tidende så greie at de har live-sending på nettet! Det var ikke så veldig mye å skryte over, fulgte bare med med et halvt øyet, fremtil fyrverkeriet kom da! Det var fint det!

Formiddagen ble brukt til å være i butikker, kjøpte meg et par vinterskoletter. Har ikke så mange sko jeg kan bruke ute nå, de beste er også de aller varmeste og gjerne litt i det varmeste laget når det er over 4-5grader ute. Dyre var de også, kostet 799,-, så det får rett og slett være en del av julekalenderen min, bare at jeg kan bruke de når jeg vil da:p

Jeg har også vært nede i boden min og funnet frem adventstaken min, må jo tenne lys på 1.advent! litt rart at vi er der allerede, skjønner ikke helt hvor året har blitt av. Det har gått alt for fort rett og slett! På tirsdag er det 1.desember og om bare fem uker så er vi inne i 2016, lurer litt på hvordan det året vil bli, håper det vil bli litt bedre!

Nå sitter jeg innpakket i to tepper, beina er iskalde nemlig, tar lang tid å få dem varme igjen og det til tross for at de har tre lag med ull på seg + de to teppene... På bordet står det en kopp med brus, en skål med sjokolade og i fanget ligger strikketøyet. Skjørtet vokser og vokser for hver runde, har bare noen få runder igjen før jeg skal øke for siste gang, deretter er det bare å strikke til jeg når mållengden, gleder meg til jeg kan bruke det!:D


Ha en god kveld alle sammen!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar