lørdag 7. november 2015

For en natt jeg hadde i natt, jeg lå på en elendig sovesofa som på ingen måte er noe særlig god for kroppen min... Tror jeg lå i samme stilling hele natten igjennom, jeg var iallfall megastiv når jeg våknet. Hvorfor kan det ikke lages sovesofaer med skikkelige gode madrasser? jeg merker så innmari forskjell etter at jeg fikk ny seng i forhold til vonde senger. Allerede når jeg la meg i natt så skjønte jeg at dette kom til å bli utfordrende, det ble det også, jeg klarte nemlig ikke å finne en god stilling og ligge i...

Jaja, kvelden var i det minste litt koselig så da får jeg heller bare stå an over. Drakk vin gjorde jeg også, noe jeg gjør uhyre sjeldent! Tror jeg drakk like mye i går som jeg har gjort de to siste årene, men det var ikke mer enn litt over to glass da:p Jeg har nemlig bare en eneste vin jeg liker, den smaker mer brus enn vin, det er helt sikkert derfor:p 

Ellers har jeg vært og shoppet litt i dag, bursdagsgave til en i familien. Noe til meg selv ble det ikke, for jeg har nemlig brukt aaaaalt for mye penger på meg selv de siste ukene, noe var "trenge"-ting, andre var ikke fullt så nødvendig, men sluttsummen ble litt stor...:p jaja, noe av det er jo forbruksvarer og ting man virkelig trenger, sånn som en mobil:p

Ble et kort innlegg dette her, jeg har iskalde fingre, også kalt likfingre, noe som gjør at det er vondt og ubehagelig og skrive...:(

Håper du får en god kveld!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar