torsdag 5. november 2015

En tøff tid i vente

Ja, i dag fikk jeg endelig svar fra jussformidlingen, de kan ikke ta saken min videre da de "bare" er studenter og ikke tar saker for retten. Greit nok det, jeg hadde jo egentlig forventet det svaret, iallfall etter det saksbehandleren min sa på mandag. Men nå må jeg finne en advokat som kan ta saken videre for meg, det betyr rettsak, vitneboksen, en dommer, vitner som kan stille opp for meg etc. etc. Med andre ord så har jeg en tøff tid i vente. Men som Bamse sa så må jeg gjøre dette slik at jeg ikke angrer på det resten av livet, det er ikke sikkert at jeg vinner frem noe som helst men uansett vil jeg vite med meg selv at når dette er over så har jeg gjort det jeg kunne. For det er nå jeg kan gjøre det, om noen år er det alt for sent med tanke på foreldelsesfristen. Som du muligens kanskje skjønner så har dette med barndommen og historien min å gjøre...

Jeg velger å la være å skrive noe mer detaljert om dette her i bloggen, rett og slett fordi jeg ikke vil utgi meg selv for mye, verken for min egen del eller for sakens del.

Jaja, nå skal jeg se om jeg finner noe fornuftig å spise, er sulten men vet ikke helt hva jeg har lyst på.


Ha en god kveld!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar