fredag 27. november 2015

Trøtt i trynet!

Medisinen jeg startet på på tirsdag har gjort meg hinsides trøtt om dagene! Det er ikke så ille etter den første pillen som jeg tar når jeg våkner, det er mye verre med ettermiddagspillen! Etter at jeg har tatt den blir jeg som regel fullstendig sigen og supertrøtt... Nå tvinger jeg øynene mine til å holde seg oppe selv om hele kroppen skriker etter å sove. Men det er alt for sent å sove når klokken er over syv om kvelden. I går sov jeg i en times tid eller noe sånt, jeg klarte nemlig ikke å holde meg våken og jeg bare sovnet i det jeg lukket øynene, det gjør jo egentlig ingenting, problemet var bare at jeg våknet 19.35... Det igjen gikk kraftig utover nattesøvnen og jeg var ikke i seng før klokken var over halv to... kveldspillen gjør meg nemlig (dessverre) ikke så trett... Jaja, får høre hva Solstrålen sier på mandag, er nok en bivirkning og det hadde jo vært greit om det gikk over!

I dag er det jo Black Friday, egentlig hadde jeg tenkt å holde meg laaaangt unna butikkene! Men så fikk jeg et tips om hva en av niesene mine ønsker seg til jul, derfor måtte jeg rett og slett utnytte rabatten på lekebutikken! Det resulterte i at jeg fikk kjøpt julegaver til begge niesene mine, så er iallfall to gaver i boks, og ikke minst ble penger spart!

Jeg fikk også kjøpt gaver til min egen julekalender, hadde bare en gave i boks, nå har jeg seks stykker:D Vet ikke helt om det blir noe hver dag, jeg får se, det dyreste jeg kjøpte i dag kostet 600kr... men jeg fikk det til 50%, hva det er får du ikke vite før jeg har åpnet den:p

Resten av kvelden skal gå til å strikke på sikksakk-skjørtet mitt, har kommet ganske langt, målet er å gå med det på mandag. Klarer jeg det? kanskje, kanskje ikke:p

Håper du får en god kveld!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar