lørdag 21. november 2015

Julemarked og nytt strikketøy

For en fantastisk vakker dag dette har vært! Solen har skint fra skyfri himmel og kulden har absolutt banket på døren! I går måtte jeg ned i boden og rote frem vinterstøvlettene mine, det er nemlig alt for kaldt å bruke joggesko når gradestokken har krøpet til under 0... Men så skal visst varmegradene og regnet komme tilbake på mandag da...

I dag har jeg vært på et julemarked, hadde håpet å finne noen julegaver men det var ikke så mye spennende som fristet. Men jeg møtte på en dame som jeg ikke har sett på over syv år (tror jeg), det var mammaen til hun som var bestevenninnen min i flere år på barneskolen. Det var veldig koselig å se henne igjen! Dessverre var det alt for masse folk rundt oss så vi pratet ikke så veldig mye, men det var godt å se henne da hun har vært igjennom veldig mye det siste året av sykdom etc. 

Ellers har jeg vært på shopping i dag, gikk nemlig innom favorittbutikken min og kjøpte fem deilige og myke nøster med merinoull i en nydelig rosafarge. Jeg skal nemlig strikke det superkule sikksakk-skjørtet fra Klompelompe, google og se om du er nysgjerrig!:D Elsker å gå i skjørt så da er det jo veldig greit å ha et varmt et å gå med! om det går enkelt å strikke det skal jeg så absolutt strikke flere i forskjellige farger!

Nå skal jeg vie strikketøyet oppmerksomhet igjen, jeg vil ha skjørtet fort ferdig så det blir nok myyyye strikking i helgen:D

Ha en god kveld alle sammen!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar