onsdag 25. april 2018

Det har rablet for dem!

Jeg skjønner ikke hvorfor det har rabla for beina! de har vært mer vonde enn vanlig i flere dager nå... Det hadde vært veldig greit om de hadde gått tilbake til normalen, de er jo på en måte innenfor normalt men høyt smertenivå, men jeg vil at de skal gå enda lengre ned på smerteskalaen!

Dagen i dag har vært ganske energiløs, jeg har ikke gjort så veldig mye fornuftig utenom å vaske en maskin med ullklær. Ellers har det gått i å høre på lydbok, spille kabal på padden, høre på radio og ja, bare være. I kveld derimot har jeg vært hos Sommerfuglen, det var veldig deilig selv om det var innmari vanskelig å skulle dra dit da. Heldigvis ville beina dit og da får hodet bare høre på de, så enkelt og greit er det!:p

I morgen er det enda mer yoga og på fredag er det endelig tid for time hos Humlen igjen!:D Egentlig skulle jeg ha vært hos henne i dag men hun måtte avlyse den timen, så da stokket hun om sånn at hun kunne skvise meg inn på fredag, heldigvis!:D

Men nå er det tid for litt kvelds og T-banen Stockholm, og så skal jeg forhåpentligvis klare å legge meg før det blir alt for sent:p


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar