onsdag 11. april 2018

En deilig onsdag!

Ute skinner sola, 
Live er glad, 
beina har det ganske bra 
og snart er det yoga!:D

Jeg har sett årets første humle i dag!

Jeg har vært hos Humlen i dag og det endte opp med at jeg fikk gjøre litt yoga mens hun pratet! Beina har nemlig hatt det ganske kjipt siden møtet på fredag og jeg har ikke klart å roe de ned. Sannsynligvis er det fryktsystemet mitt som har satt ut absolutt alle piggene sine! og siden det befinner seg i beina så er det de som må slite seg igjennom det. Men Humlen vet som vanlig råd og hun klarte å roe både de og meg ned! Vi pratet mye om tiden fremover og spesielt det at jeg er redd for å gjøre for mye når jeg skal ut i arbeidsutprøving. Men da sa hun at det gjør ikke så mye for da ser vi jo hvordan det går og går det ikke så går det ikke, hun skal koste meg opp og lappe meg sammen igjen!


I formiddag hadde jeg forresten besøk av min herlige ergoterapeut, Marihønen! Vi pratet sammen i påsken og jeg spurte om det var mulig at hun kom og så hvordan jeg satt i skuteren da jeg følte at jeg ikke sitter som jeg bør. Så i dag dukket hun opp og kunne fort konstantere at ryggen er alt for kort for meg! Armlenene er for lave men de kan ikke flyttes høyere opp da jeg allerede har gjort. Marihønen skal undersøke om det går an å få en høyere rygg, det har kommet noen nye modeller så kanskje de har bedre rygger, da får jeg muligens bytte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar