søndag 15. april 2018

Fått farge!

I dag har jeg vært mye ute i solen, så mye at jeg til og med er blitt litt rød i pannen! Først satt jeg ute og leste en times tid, deretter gikk jeg inn men siden jeg holdt på å sovne fant jeg ut at jeg skulle gå bort til Pinnsvinet og flokken. Heldigvis var de ute, det var nemlig tid for å sette opp trampolinen! Og seksåringen var helt i ekstase, hun klarte knapt å vente! Etter mye om og men fikk jeg faktisk lov å hoppe på trampolinen sammen med henne, det var veldig gøyt! Hun inviterte meg også på middag, og det uten å spørre mammaen først, hahaha:p Først litt over seks var jeg hjemme igjen, da hadde jeg vært ute i nesten fem timer til sammen!

Nå sitter jeg i sofaen og her har jeg store planer om å sitte til jeg skal legge meg:p I morgen har jeg store planer om å kjøpe nye joggesko, de jeg har nå gnager bare hull på huden

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar