lørdag 14. april 2018

Til toppen!

For en herlig dag dette har vært!
Jeg var veldig i tvil om hva jeg skulle finne på, det fristet både med tur og å prøve og finne nye joggesko! Det endte opp, etter mye om og men, med at jeg gjorde begge deler! Jeg kjørte til kjøpesenteret og sjekket sportsbutikkene der, men som jeg i utgangspunktet hadde regnet med så hadde ingen av de akkurat den modellen jeg ville ha. Så da kjørte jeg en megalang omvei hjem mens jeg tenkte og pratet med beina. De var villige til å prøve seg på en skogtur!

Så vel hjemme var det bare til å skifte til noe mer turvennlige klær, få i seg litt mat, finne en kvikk lunsj og fylle en flaske med vann. Jeg bestemte meg for å kjøre så langt jeg kunne, siden jeg ikke har gått så veldig mye de siste ukene tenkte jeg det var lurt å spare beina litt. Det var egentlig ganske lurt! jeg kom meg nemlig til topps uten alt for store problemer og satt og nøt solen leeeenge! Vel nede hos skuteren min igjen fant jeg ut at dette var en veldig grei løsning! det gikk fortere! jeg sparte beina for iallfall 25min gåing på asfalt, jeg sparte knærne for så veldig mye nedoverbakker på asfalt og ikke minst så sparte jeg litt energi! Og så kunne jeg bare suse til butikken, handle litt og så suse hjem igjen!

Vel hjemme kjente jeg at jeg var veldig sliten, men samtidig så var det på en god måte og ikke en utmattende! Og så landet jeg i sofaen og her sitter sitter jeg fremdeles og glor på TV, fant en film om selveste Tintin og Terry! Når jeg var liten syns jeg det var kjempe skummelt å se på tegnefilmene med de to, men samtidig så var det veldig spennende! Nå er det på tide å lage litt middag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar