lørdag 28. april 2018

Sjokolade er alltid lov!

Humlen bad meg om å ta det med ro i helgen når jeg var hos henne i går, det har jeg klart, iallfall hittil! Selv om dagen kanskje har vært en smule kjedelig, så har jeg i det minste hatt en rolig dag! Natten i natt var også bra, for en gangs skyld! Okay, så hadde jeg fryktelig lite dyp søvn og jeg hadde en lang våkenperiode i seks-tiden, men jeg var iallfall ikke fullstendig utladet når jeg våknet! Og så tok det faktisk ikke mer enn ca. 30min før jeg var mer våken enn søvnig!

Dagen har ikke blitt brukt til så veldig mye fornuftig, bortsett fra strikking da:p Og så har jeg vært på butikken og handlet litt, måtte ha sjokolade:p Det er jo lørdag og da er det lov! Eller, sjokolade er forresten lov hele tiden, det sier nemlig Humlen! hihihihi!

Akkurat nå sitter jeg og gomler på den nevnte sjokoladen, ser på den utrolig vakre nesten-fullmånen som stiger opp over nabohuset og en en gammel komedie fra 1993, også kjent som Mrs. Doubtfire. Egentlig litt kjedelig for jeg har sett den så himla mange ganger før, men det er ikke noe annet å se på... Men nå skal jeg bytte ut Macen med strikketøyet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar