onsdag 4. april 2018

NAV-prat

I dag har jeg vært hos Humlen og vi har pratet, eller hun pratet mest da, hihi:p 
På fredag skal vi nemlig ha et møte med NAV-damen og fastlegen min, og da måtte vi være praktiske og snakke om det på forhånd! Og timen gikk fort den altså! Det blir veldig spennende for det er jo litt avgjørende for min fremtid sammen med NAV! Håpet mitt er at NAV-damen sier at jeg kan få søke om ufør sånn at jeg kan skille meg fra NAV, men jeg er litt i tvil. Magefølelsen min sier nemlig at hun mener at jeg bør ha mer arbeidsutprøving. Det kan jo være greit det men samtidig så er dagsformen min så hinsides varierende at det er vanskelig å vite hva jeg kunne ha prøvd meg i! For det må ikke være noe jeg bare står og går i, det kan på ingen måte ha noe som helst med skole, barn og ungdom å gjøre, det må ikke være for fysisk tungt, osv. osv. Humlen og jeg pratet litt om det, så vi har heldigvis noen tanker klare!

Når jeg kom hjem sjekket jeg skattemeldingen og jublet! jeg får nemlig igjen på skatten!:D Det blir et gledelig innskudd i banken altså!:D Nå skal jeg glo på TV og strikke, tror jeg da:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar