torsdag 12. april 2018

Velkommen kjære Vår!

Våren er virkelig kommet for fullt de siste dagene! 
På vei til yogaen i dag så jeg faktisk masse hestehov! i tillegg har jeg sett flere humler blant blomstene jeg har utenfor! 


Vi var bare tre stykker som kom til timen i dag, Rosen, en annen dame og meg. Det er ganske få men til gjengjeld får vi ekstra oppmerksomhet og hjelp fra Sommerfuglen da! Når yogatimen var over suste jeg avgårde, det er veldig deilig å være ute og kjøre nå når jeg ikke trenger å være fullstendig innpakket i klær altså! Og så er det litt kult å teste skuteren i litt bratte bakker! i dag fant jeg en bakke som muligens var litt for bratt, men det gikk bra altså!:p

I morgen skal jeg til Rosen igjen! Det gleder jeg meg til altså! Men nå skal jeg spise kvelds og så legge meg, iallfall etterhvert:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar