mandag 30. april 2018

Endelig!

Endelig har jeg vært på mitt vakreste og mest fantastiske sted, nemlig Humleplassen! Jeg har ikke vært der på ganske lenge, snø og is og masse vann har hindret meg i å gå dit. Men i dag hadde jeg endelig en sjanse til å gå dit! Solen skinte fra skyfri himmel, fuglene kvitret, jeg var stuptrøtt og utslitt men blåste i det, og dro avgårde! Når jeg kom gående nedover stien var det akkurat som hele plassen bare ønsket meg velkommen tilbake! jeg fikk umiddelbart en indre god ro og jeg følte jeg kunne slappe av! Heldigvis hadde jeg piknikteppet med meg, så jeg kunne ligge og nyte solen og høre på de herlige fuglene som kvitret!<3 


Siden det er helligdag i morgen er det jo ikke strikkeklubben, kanskje like greit å få en pause derfra, sånn kanskje muligens! Men jeg har likevel mer enn nok ting som bør/må/kan gjøres, så jeg tror ikke det blir så vanskelig å få dagen til å gå! Så får jeg bare håpe at natten gir meg energi istedenfor å stjele all energien som burde komme til meg!

Nå skal jeg spise litt kvelds, glo litt på TV og forhåpentligvis klare å legge meg før det blir alt for sent!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar