tirsdag 1. mai 2018

Velkommen kjære Mai!

Da er det nok en ny måned som har åpnet døren sin!
April har vært en berg- og dalbane egentlig! det er mye som har skjedd og måneden startet jo med møtet hos Humlen sammen med Langbein og NAV-damen. Det har resultert i både det ene og det andre, blant annet medisinutprøving som var veldig mislykket! Utenom det har det ikke skjedd så veldig mye, det har egentlig naturlige årsaker i og med at både møtet og utprøvingen av medisiner gjorde meg utslitt og i tillegg gav meg mer smerter...

Men april har også vært en fin måned da! jeg har ikke gått så veldig mye på tur som jeg har villet men jeg har likevel hatt årets første fjelltur og årets første tur til vakre, vakre Humleplassen!
Mai derimot har startet ganske, ganske rolig! jeg har knapt gjort noe mer enn høyst nødvendig i dag. Planen var egentlig å bake boller men det har jeg utsatt på ubestemt tid. Mulig jeg gjør det i morgen, før helgen må det iallfall gjøres, det er iallfall det som er planen nå da!

Jeg er litt dagsforvirret siden det er helligdag i dag, at det er onsdag og time hos Humlen igjen allerede i morgen gjør liksom ikke saken lettere, hahaha! Men nå skal jeg spise kvelds og så legge meg før det blir alt for sent:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar