onsdag 9. mai 2018

Forandringer på gang

Jeg har vært hos Humlen og vi pratet som vanlig om veldig mye! Blant annet så er jeg kommet dit i behandlingsløpet at jeg er forbi akuttfasen, jeg trenger fremdeles behandling men kanskje ikke hver uke! Hun har absolutt helt rett i det men akkurat nå er det litt vanskelig! Jeg har jo stort sett hatt time hos henne ukentlig i over to år nå, så med andre ord har jeg vært veldig heldig, ja, faktisk ekstremt heldig! Hadde det vært på en DPS eller hos en annen psykolog hadde jeg sikkert vært hevet på dør for lengst! Men så er Humlen uten tvil den aller, aller beste psykologen av alle de jeg har hatt da!:D Så fremover mot sommerferien hennes blir litt hver uke og litt hver annen uke. 

Lille Live var også et tema, hun kan være litt vanskelig å ha og gjøre med, iallfall når jeg sover! Hun har dukket opp flere netter på rad. Den ene natten hadde jeg lagt meg med vonde bein, det tar jeg gjerne med meg inn i drømmene og i dette tilfellet hadde også hun vondt i beina! Men ingen ville eller gadd å hjelpe henne med det! Det ble bare sagt at hun hadde voksesmerter og var lat, derfor måtte hun bevege seg mer! men det hjalp jo ikke i det hele tatt den gangen! Heldigvis klarte jeg å være litt fornuftig selv om jeg sov! Jeg fortalte henne nemlig at vi får svar og vi møter på flere fornuftige fastleger som skjønner og tar tak i ting, blant annet Syklisten og Solstrålen! Humlen sa at det var supert at jeg gjorde det! 

I kveld har jeg vært på yoga, det var veldig bra men samtidig så hadde jeg ikke hodet med meg i det hele tatt! jeg var sliten, tårene rant, beina begynte å bli vondere, mest sannsynlig pga. det kommende uværet, og jeg ville aller helst bare krølle meg sammen i barnets stilling og hulke. Sannsynligvis merket Sommerfuglen at det var et eller annet, for når vi pakket sammen så kom hun og gav meg en uanmeldt klem som hun så fint sa<3

Nå skal Macen slåes av, jeg skal finne et stykke deilig hjemmelaget pizza og litt smoothie, krølle meg mer sammen i sofaen og glo på TV! I morgen har jeg store planer om å sy, men jeg lurer litt på om jeg skal bytte det ut med husarbeid:p Jeg må nemlig rydde før jeg kan sy, mulig jeg får til begge deler men rydding må uansett skje først!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar