lørdag 5. mai 2018

En vellykket lørdag!

Bunader er slitsomt å gå i altså! spesielt når en har en som kanskje er en lite smule for liten! Men konfirmasjonen jeg var i var veldig koselig! Konfirmanten storkoste seg og virket veldig fornøyd, da kan jeg godt slite meg igjennom en del timer i bunaden altså! Det var god mat, deilige kaker og koselige folk! 

Når jeg kom hjem var jeg veldig smart og pakket inn alle hemper i plastfolie og hang bunaden pent opp til lufting. Superdeilig å gjøre sånt med en gang altså! Det eneste som må gjøres nå er å vaske skjorten og etterhvert henge bunaden inn i skapet igjen. Og så slengte jeg meg ned på bolsteren og yogamatten og lå i viparita karani og der lå jeg til jeg nesten sovnet:p Nå derimot sitter jeg i sofaen og bryter både Solstrålens og Humlens søvnhygieniske regler og roe-ned-tiden min:p Men altså, har man vært i konfirmasjon så har man vært i konfirmasjon, dessuten er det helg og da er det lov!:p

I morgen skal jeg kun gjøre ting som er høyst nødvendig, ellers skal jeg bare sitte i sofaen, glo på TV, spise sjokoladen jeg kjøpte i sted men som jeg er alt for sliten til å hente nå, strikke og slappe av! Og så skal jeg jo selvfølgelig gjøre yoga da!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar