mandag 7. mai 2018

Et svidd bankkort!

Dagen i dag har blitt brukt til shopping, brukt alt for mye penger men stort sett var det bare på nyttige ting da:p Eller, det kan diskuteres om det er nyttig eller ei, men det får bare være, hehe:p

Nå oppdaget jeg endelig hva som har skjedd med TV-kanalene jeg har! For i morges når jeg satt og spiste frokost skulle jeg se på "i gode og onder dager" på TV6, problemet var bare at jeg ikke fant det! Derfor tenkte jeg at episodene allerede var ferdig. Men nå fant jeg ut at jeg faktisk mangler minst tre kanaler, en av de er da TV6... Kjipt men siden jeg ikke står som abonnement kan jeg ikke gjøre noe med det! Eller, jeg kan jo spørre huseierne om de har gjort det men jeg ser de så sjelden at det kan jeg ta neste gang vi prater. 

Tror jeg må finne frem litt strikketøy og pakke sekken sånn at den er klar til i morgen. Da skal jeg nemlig på strikkeklubben og til Rosen! Heldigvis er det meldt strålende sol og det betyr at jeg kan kjøre skuteren uten å pakke meg alt for mye inn!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar