søndag 13. mai 2018

Søndagstur!

Energinivået mitt var på bånn og beina sure og leie, men hodet og resten av kroppen hadde et stort behov for å være ute i den vakre solen! Så da er det grådig greit med en skuter som kan sørge for en søndagstur!:D

Jeg kjørte faktisk ganske langt, jeg vil tro det er like langt som en tur som er hvert år, den er på ca. halvannen mil, eller muligens litt mindre. Det ble ikke helt den samme ruten men jeg kjørte en avstikker på vei hjem, så jeg er ganske sikker på at jeg har kjørt minst halvannen mil, om ikke mer! Likevel beveget ikke lysene på batteriindikatoren seg et eneste lys nedover! Det er kult! jeg vet jeg kan kjøre fem mil før den må lades igjen, likevel hadde jeg trodd at lyset ville røre litt på seg i løpet av dagens tur!

Uten om å ha vært ute og kjørt i litt over en times tid har jeg glodd på TV, gjort yoga og glodd enda mer på TV. Det dukket nemlig opp en Pippi-film og jeg digger Pippi fremdeles like mye som når jeg var liten selv i en alder av nesten 30år, hahaha!:p

I morgen skal jeg til Langbein, han må nok klø seg i hodet når jeg kommer med den ene listen etter den andre over medisiner jeg IKKE vil ha! Men nå skal jeg spise litt kvelds og så krype til sengs!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar