torsdag 24. mai 2018

Fantastisk!

I natt har jeg sovet helt fantastisk godt altså! jeg kan virkelig ikke huske jeg våknet så uthvilt og opplagt og glad og fornøyd! Når jeg sjekket søvnregisteret i appen til fitbiten fikk jeg først litt sjokk! For på dyp søvn hadde klokken nemlig registrert hele 2timer og 45minutter! jeg ble så forfjamset at jeg lukket appen og åpnet den på nytt for jeg trodde først at det var noe feil! Men det var det altså ikke! Så jeg tok rett og slett en skjermdump og sendte til Humlen, siden det er nesten to uker til neste time var det rett og slett for lenge å vente!:p

I formiddag var jeg på yoga hos Sommerfuglen! det var fantastisk! vi hadde det samme temaet som i går kveld, nemlig mage- og tarmmeridianene, øvelsene var veldig bra i går kveld og minst like bra i dag også! Og så har jeg lært meg en ny type håndarbeid! det var veldig gøyt når vi først hadde tredd "veven"! har gjort super mye allerede så jeg regner med at jeg får det ferdig i løpet av morgendagen!:D Nå skal jeg spise kvelds og så legge meg etter hvert, er jeg virkelig heldig så blir natten til i dag gjentatt i natten som er på vei!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar