mandag 21. mai 2018

Litt lei!

Mandag i dag men det kjennes ut som om det er søndag, nok en gang! Jeg kjenner at jeg er ganske lei helligdager nå! Altså, egentlig er jeg glad i fridager men nå har det vært fire stykker på fire uker og nå er det nok. Heldigvis er hverdagen tilbake i morgen, det er bra!

Dagen i dag har blitt brukt til å sy, rydde og støvsuge! syprosjektene mine er endelig ferdige! så da kunne jeg pakke vekk systuen for denne gangen og få vekk alt stoffet, strykebrettet og -jernet, symaskinen og alt rotet jeg lager når jeg syr!:p Jeg har jo faktisk et ekstra soverom som jeg kan gjøre om til et hobbyrom. Det hadde vært det aller greieste! Men det sitter langt inne siden det fungerer som en blanding av roterom, bod og tørkeplass! Og jeg vet ikke om jeg orker å gå løs på det... 

I morgen er det strikkeklubb igjen, jeg vurderer å bare være der en liten stund og så dra avgårde på tur. Men beina bestemmer, det er iallfall det de påstår, så vi får se i morgen rett og slett!:p

Nå derimot skal jeg drikke opp resten av colaen og spise opp sjokoladen, det må jo være lov siden det er helligdag i dag:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar