onsdag 30. mai 2018

Fikk ikke badet!

Planen i dag var jo å bade på Humleplassen! Men vet du hva? det var allerede to stykker der når jeg kom! det har knapt skjedd før! Så jeg satte meg et lite stykke bortenfor der jeg pleier å være og håpet at de to ville gå så fort som overhodet mulig sånn at jeg kunne få hele plassen i fred! Men så dukket det plutselig opp enda flere! det var fire-fem stykker og en hund, da kjente jeg at det var noe jeg ikke gadd, så jeg pakket sammen og gikk. På veien fant jeg ut at jeg kunne dra til badeplassen like i nærheten av her jeg bor, men når jeg kom ned dit ble jeg møtt av en flokk skoleelever og jeg snudde tvert og dro hjem... Det var tydeligvis ikke meningen at jeg skulle få finne en plass å være i fred i dag!

Men til tross for mislykkete forsøk på å finne ro har jeg kost meg da! det er nemlig grådig deilig å være ute og kjøre skuteren når det er varmt og jeg slipper å ha så himla mye klær på meg!:D Når jeg kom hjem spiste jeg lunsjen min, den hadde nemlig ligget i en kjølebag og var ganske god! det samme var den kalde colaen!

Nå sitter jeg i sofaen og lurer fryktelig på hva jeg skal på meg på yogaen! jeg har ikke lyst til å ha yogatigths på meg, det kommer nemlig til å bli fryktelig varmt! men samtidig så har jeg ikke så mye annet treningstøy som passer for slik hete som er ute nå... Men en harembukse kan man alltid gjøre yoga i, tror jeg iallfall da!:p det er ikke så lenge til jeg må dra, så jeg er nødt til å avslutte dette innlegget og begynne å gjøre meg klar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar