torsdag 17. mai 2018

Litt annerledes!

Årets 17.mai ble langt ifra slik jeg hadde planlagt den!
Min opprinnelig plan var å dra til Humleplassen og tilbringe dagen der, eller, iallfall noen timer. Plan B var å ta turen opp på fjellet mitt. Men ingen av planene ble gjennomført, jeg hørte nemlig på beina mine! 

Yogaen i går var litt heavy, vi hadde "favorittemaet" mitt, nemlig nyre- og blæremeridianene og dermed snakket Sommerfuglen mye om frykt... Det gjorde at de stakkars beina freaket fullstendig ut allerede i begynnelsen av timen og i tillegg dukket "lille Live" opp... Heldigvis pleier hun ikke å dukke så veldig ofte opp mens jeg er våken, men i går kveld gjorde hun det! Frykten for å bli slukt inn i henne var stor men Sommerfuglen klarte å holde meg på matten min i yogastudioet hennes i 2018 fordi hun pratet!

Likevel vil jeg si at dagen har vært grei da! jeg har spist alt for mye snop, glodd på TV, strikket, sydd og gjort yoga i sofaen siden gulvet var alt for fullt av sysaker! hahaha:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar