søndag 27. mai 2018

Varmt!

Uææh! jeg fyller visst snart 30år, det er bare +-20 dager igjen! da skal jeg visst få en pakke pepper og en pepperkvern fra Pinnsvinet siden jeg er ugift! Det har hun nemlig sagt i nesten et helt år nå! Men kjenner jeg henne rett har hun glemt det for lenge siden! Og jeg har ingen planer om å minne henne på det, hahaha!

Dagen i dag har blitt brukt til svært lite! jeg takler varme dager veldig dårlig, denne dagen er en av de hvor jeg virkelig sliter! beina er vondere enn vanlig og jeg har virkelig ikke et eneste korn med energi, i tillegg er jeg ekstremt trøtt! I ett-tiden dro jeg inn årene, krøllet meg sammen i sofaen og prøvde å sovne, men gikk det? nope, det var ikke snakk om at jeg skulle sovne selv om jeg knapt klarte å ha øynene åpne... Etter nesten 25min gav jeg opp, fant solbriller, ørepropper og en hagestol, gikk utenfor og satt i skyggen. Hadde jeg sittet behagelig så hadde jeg sovnet! Men så måtte selvfølgelig det ene skulderbladet begynne å klage, så da gikk jeg inn igjen og gjorde litt yoga og det funket på skulderbladet heldigvis! Resten av dagen har gått til å sitte i sofaen, glo på TV, drikke solo og spise is, eller, isen spiste jeg faktisk rett etter frokost da!:p Men tror jeg må ha en is nå også!:p

Hva vårens siste uke vil bringe, uten om sol og varme, vet jeg ikke! Yoga står på timeplanen tre dager  på rad, det er mulig jeg bytter ut den ene timen med et besøk hos Bamse og Karamell men det tar jeg litt på sparket. Nå skal jeg finne den isen jeg skrev om i sted:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar