onsdag 2. mai 2018

Trygghet!

Hos Humlen i dag snakket vi mye om trygghet, trygghet hjemme og trygghet andre steder. Jeg sliter jo fremdeles ganske mye med søvnen, selv om den har blitt betraktelig bedre da! Og en av tingene vi kom inn på var kuledyner som veier en del og dermed kan gi en ganske god trygghet når man sover. Det er ofte brukt på blant annet barn med autisme og ADHD, og før kunne man få låne det gjennom hjelpemiddelsentralen. Det kan man dessverre ikke lengre... Men derimot har jeg masse ulltepper, jeg måtte telle og det viser seg at jeg har hele FEM ulltepper, et pelsfleece-teppe og et teppe som jeg har sydd selv! så jeg har iallfall nok av tepper. Uansett, Humlen foreslo at jeg skulle bruke en sommerdyne med ullteppe oppå sånn at jeg får en tyngde over meg. Så det gleder jeg meg til å prøve!

Men nå skal jeg spise kvelds og så legge meg! i morgen er det yoga og bytur for å treffe en tidligere nabo, det gleder jeg meg til!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar