fredag 18. mai 2018

En herlig fredag!

For en herlig dag dette har vært! 
Det startet med at jeg faktisk sov relativt godt! tror nok kroppen min satte stooooor pris på en rolig dag i går! Periodene med dyp søvn nådde hele 2 timer og 17minutter! Det er faktisk REKORD i perioden hvor jeg har hatt fit-biten! Jeg tar målingen med en liten klype salt, klokken registrerer meg nemlig i søvn selv om jeg er våken men altså, jeg kan jo ikke ligge og vri og vende på meg helt til jeg sovner! så da blir målingene heller ikke helt korrekte.

Formiddagen gikk til å gå på tur, det ble fjelltur og det var innmari deilig! Starten på ettermiddagen gikk litt treigt, jeg hadde litt for god tid og bare satt i sofaen og så på klokken hvert minutt, da går tiden saaakte altså! Men til slutt ble klokken endelig så mye at jeg kunne sette nesen mot yogastudioet! Ingenting slår en rolig time med yoga på en fredag ettermiddag altså!:D

Resten av kvelden har vært rolig, jeg er sliten men for en gangs skyld så er det på en god måte og da er det egentlig helt greit! Planen nå er å spise litt kvelds og deretter legge meg, iallfall sånn etterhvert:p Forhåpentligvis får jeg nok en god natt og er jeg ekstra heldig så blir rekorden på dyp søvn slått enda en gang! det er iallfall lov å håpe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar