torsdag 10. mai 2018

En lang himmelsprett


Dagen i dag har vært lang, slitsom og smertefull! Jeg føler egentlig at jeg aldri våknet skikkelig etter nattens søvn og nå kjennes det ut som om jeg er blitt en zoombie... Men til tross for en lang og slitsom dag så har jeg faktisk fått gjort en del fornuftige ting da! Jeg hadde nemlig ingen planer om å sovne på sofaen og dermed måtte jeg finne på noe, og hva annet enn husarbeid passer på en regnfull torsdag!? Så det ble 10-15min med rydding, 20-30min med kabal på iPaden/glo på TV, 10-15min med rydding, 20-30min med kabal på iPaden/glo på TV osv. osv.

Nå skal jeg prøve og avslutte kveldens økt med slektsforskning, men det er litt vanskelig så jeg vet ikke om jeg får det til, hehe!:p Legge meg, iallfall sånn etterhvert, skal jeg garantert få til!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar