fredag 4. mai 2018

Endelig!

Folkens, det er endelig helg!:D:D:D
I ettermiddag var jeg på en helt fantastisk yogatime hos Sommerfuglen! Og det beste var vel egentlig at vi avsluttet med min favorittstilling, nemlig viparita karani!<3 Sånn start på helgen burde egentlig alle ha, for det er helt vidunderlig!


Ellers har jeg ikke gjort så veldig mye i dag, jeg har hentet en pakke på posten, en råkul bukse! Strøket en vrien bunadsskjorte, noen ganger kan det være helt skrekkelig, så derfor tok jeg det på Lives vis, nemlig bare ermer, krage, øvre del på baksiden og øvre del på fremsiden:p Resten bryr jeg meg ikke om, det er det fine med å gå i bunad da! I tillegg så kommer den jo til å bli litt krøllete før jeg kommer frem fordi jeg må reise et stykke, så da er det ikke sååååå nøye:p Og i morgen skal jeg, som sikkert et par tusen andre, i konfirmasjon! Da er det greit å gå i bunad, måtte den bare fremdeles passe! jeg har nemlig ikke prøvd den i år, men siden den passet i fjor regner jeg med at den gjør det i år også! 

Nå skal jeg starte på turen mot sengen, det tar alltid litt tid, men det er fredag så da er det greit:p 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar