mandag 14. mai 2018

En varm mandag

I ettermiddag var jeg hos Langbein og enden på den timen var at vi er ferdige med medisinforsøk nå, iallfall for denne gangen! Han hadde nemlig ikke noe mer å tilby meg, ikke spurte jeg om jeg kunne få prøve noe heller. Jeg er nemlig litt lei og ikke minst så blir jeg ganske sliten av forsøk som bare ender opp med masse bivirkninger!

Dessverre glemte jeg å spørre om de tre tingene jeg skulle spørre om, hvorfor jeg ikke skrev det opp på forhånd må du ikke spørre om! jeg har nemlig ikke noe fornuftig svar på! Så jeg får ta en tur innom Englene neste gang jeg er på senteret og be om en ny time, det er ikke noe som haster, så da gidder jeg ikke å ringe dit:p Det er nemlig mye koseligere å gå innom dem! I dag var Sjefsengelen og nestkommanderende Engel I der + en jeg ikke vet hvem er, Sjefsengelen tok telefonen når jeg kom ut så hun fikk jeg ikke snakket med da. Men de to andre fikk se mitt siste strikkeprosjekt som jeg gikk med til tross for varmen:p

Nå skal jeg spise kvelds og så forhåpentligvis klare og legge meg! Denne dagen har vært ekstrem lang og ganske slitsom... Forhåpentligvis blir morgendagen bedre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar