tirsdag 8. mai 2018

Sommeren på besøk!

Sommeren har endelig kommet! iallfall midlertidig:D
Jeg har vært ute og kjørt med skuteren min, det var grådig deilig! På vei mot Rosen kunne jeg til og med kjøre uten ytterjakken, på vei hjem derimot måtte jeg ha jakken på meg for da blåste det innmari mye!

Strikkeklubben var for en gangs skyld ganske rolig og det gikk an å være der uten å miste hørselen! Dessverre kom ikke Tulipanen for hun er fremdeles syk, det er kjedelig altså! Men flere av de andre koselige kom og det var mye skravling og strikking! Timen hos Rosen var smertefull men også god, for jeg vet jo at det vil bli bedre etterhvert! Jeg er veldig spent på hvordan jeg kommer til å ha det i morgen, noen ganger blir jeg nemlig hinsides sliten dagen etter behandlingen hos henne! Men solen skal heldigvis skinne og det er alltid bra!

Resten av dagen har vært rolig, jeg er sliten etter litt for mye aktivitet og to dårlige netter med besøk  av "lille Live"... Hun er ikke alltid så lett å takle, spesielt ikke i søvne! Men nå må jeg slå av Macen, jeg er på overtid til de grader og begynner også å bli veldig trøtt! problemet er bare at det er så himla gøyt og drive med slektsforskning! og da går tiden fort da!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar