onsdag 23. mai 2018

En bra onsdag!

I dag har jeg endelig vært hos Humlen igjen! Det er litt rart at det er to uker siden sist men samtidig så har det jo gått greit da! Det har gått opp og ned sånn det pleier å gjøre! Timen gikk til litt av hvert, vi startet å prate om både det ene og det andre, blant annet bursdager, hihi:p og avsluttet med yoga. Hun ville nemlig prøve å få frem det samme som dukket opp på yogakurset forrige uke, for frykten har nemlig slått rot i beina mine og den skal vi forsøke å rykke opp nå! Jeg lå blant annet i frosken, da ville hun ha meg litt sint på henne men altså, hallo! det går ikke an å bli sint på henne! Jeg klarer iallfall ikke det! joda, jeg har vært irritert på henne men så vidt jeg vet tror jeg ikke at jeg har vært sint på henne! Så da spurte hun hva jeg ville ha gjort om noen av de som var slemme hadde stått foran meg, svaret mitt overrasket henne nok litt for jeg sa nemlig at jeg ville ha slått de ned! Noe kom frem, jeg syns det var veldig ekkelt og tårene sildret! Men samtidig så er Humlen sitt kontor veldig trygt og ikke minst så er hun veldig god til å ta vare på meg! Jeg fikk også ligge i min favorittstilling, nemlig viparita karani!

"Lille Live" var også et tema, hun har nemlig vært mye fremme de siste ukene, mest om natten men også på en yogatime forrige uke. I tillegg har jeg drømt om den lilla rullestolen igjen, så Humlen foreslo rett og slett at det er "lille Live" som skal få denne rullestolen når hun kommer og forteller at hun har vondt i beina sine sånn at hun skal få slippe å gå og så kan jeg kjøre henne rundt! Det syns jeg var en strålende ide faktisk! Og bare så det er sagt så har jeg ingen rullestol, men det har dukket opp en i drømme og vi har en teori om at det er smertene i beina som har gjort det. 

Etter timen hos Humlen skulle jeg egentlig treffe en fra strikkeklubben, men hun meldte avbud i siste liten. Det gjorde meg ufattelig trist, jeg er sikker på at hun har en god grunn for det men når man får en melding som sier noe sånt som "jeg kan ikke i dag likevel..." så går ting litt i tusen knas for min del. Da hadde det vært bedre og kommet med en hvit løgn og sagt at hun ikke følte seg helt i form eller noe sånt, bare gi meg en grunn og ikke bare masse punktum! Det er en litt sånn sår greie som henger igjen fra oppveksten! Dermed ble ettermiddagen litt annerledes enn planlagt, fordelen var at jeg fikk ladet rolig opp til yogaen og slapp og stresse med middag og sånt!

Yogaen var bra, som alltid! nå er jeg gørrsliten og beina, ja, de er et kapitel for seg selv... Har en litt sånn rar følelse i kroppen så jeg er litt bekymret for at jeg brygger på noe! Men samtidig så er verken halsen vond eller nesen tett, så jeg kan ikke gjøre så mye annet enn å vente og se! Tror jeg skal finne meg litt kvelds og deretter krype under dynen. I morgen er det ny yogatime på planen, i tillegg er det jo meldt strålende vær så det blir nok litt sol også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar