torsdag 5. april 2018

Yoga!

Jeg elsker yoga!
Det er veldig deilig å ha funnet en treningsform som funker for meg, og ikke minst å si at jeg syns det er gøyt å trene! Tenk det, Solstrålen! Trening syns jeg ikke var særlig gøyt når jeg gikk hos deg:p 

Nå har jeg funnet frem litt dokumenter som jeg skal ha med meg på møtet hos Humlen i morgen. Må levere epikriser fra Tromsø til NAV-damen og så tenkte jeg at fastlegen også skal få det. Tror også jeg tar med meg hele journalen fra legekontoret, ikke fordi jeg tror fastlegen kommer uforberedt men i tilfelle vi lurer på et eller annet og jeg ikke husker! Faren for at jeg får fullstendig black out er jo tilstede, på det første møte med NAV-damen i fjor gikk jo rullegardinen ned foran øynene mine, hehe! 

Tror jeg skal spise litt kvelds, glo litt på TV og strikke litt før jeg tar kvelden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar