lørdag 7. april 2018

Stakkars!

Stakkars beina min! 
De klikket jo under møtet i går, eller, mulig de allerede hadde gjort før det startet da. Uansett, det er helt greit at de reagerer, det skal de få lov til altså! Men jeg skulle så gjerne ønske at de kunne roe seg igjen! Natten i natt var nemlig helt skrekkelig! jeg lå mer våken enn jeg var i søvn, det virket iallfall sånn når jeg våknet. Dessuten vet jeg at det tok nærmere to timer før jeg sovnet, minst, etter som jeg hørte både på lydbok og avspenning...

Dagen i dag har vært lang og slitsom, men også koselig da. Jeg har blant annet vært på litt shopping og funnet litt klær uten å bruke en eneste krone selv, hihi:p Nå sitter jeg innpakket i ullteppe, eller, beina er innpakket i ullteppet, glor på TV og drikker cola, men tror jeg må opp og finne litt chips også, det er jo lørdag:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar