tirsdag 11. august 2015

God morgen:D

God morgen!
Her har min dag allerede vært i gang i tre timer, tidlig opp pga timen hos øyelegen som Solstrålens vikar fikset. Litt vel tidlig for min del med å spise frokost klokken 7 og være ute av huset før klokken halv åtte. I tillegg regnet det verre enn verst de ti minuttene det tok for meg å gå til busstoppet. Resultatet var at jeg ble kliss våt men heldigvis var det varmt ombord på bussen så jeg slapp og fryse så alt for lenge!
Heldigvis var øyelegen jeg var hos veldig hyggelig! Alt så bra ut og det var ingenting å bekymre seg for, de aller fleste har nemlig en ørliten forskjell på pupillene nemlig. Men det er jo greit å få det sjekket opp selv om ingen har reagert på det før. Jeg fortalte om min tidligere øyelege og han lo godt når jeg sa at jeg syntes at hun var skummel! Han vet godt hvem hun er (pensjonert nå da) men det var første gang han hadde hørt det om henne, haha! Men som jeg sa så var jo det sett i en liten jentes øyne så det var jo litt forklarlig.

Nå sitter jeg på en kaffebar, det fristet veldig å gå hjem til sengen igjen men jeg lot være. Det hadde nok endt opp med at jeg hadde sovnet og sovet bort halve dagen...:p Så derfor fant jeg ut at det passet med en kopp kakao, boken lå i vesken og dermed hadde jeg jo noe å få tiden til å gå med. Om tre kvarter åpner butikkene så da blir det vel en tur i de, har bestemt meg for å ikke dra hjem før tidligst tolv men det spørs om ikke trettheten tar meg før den tid...:p

Håper du får en fantastisk dag!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar