sĂžndag 9. august 2015

Unyttige ting du ikke visste om Live🙊

1. Jeg er halvt svensk
2. Er et skikkelig B-menneske og trenger minst 10 alarmer for Ă„ vĂ„kne og jo flere jo bedre, likevel kan jeg skru av alle i halvsĂžvne og sove videre... 
3. Jeg elsker Ă„ bake!
4. Det er mye gĂžyere Ă„ rydde hos andre enn hos meg selv!
5. Har spilt hÄndball, fotball, gÄtt pÄ orientering, gÄtt i sjÞspeideren og sunget i kor.
6. Favoritthobbyen min er strikking!
7. Er alt for glad i snop, nÄr jeg var liten kunne jeg spore opp alt snopet i huset uansett hvor det ble gjemt:p
 8. Elsker Ă„ lese bĂžker! Aller helst foretrekker jeg krim men jeg liker ogsĂ„ romaner
 9. Elsker kosedyr! Har fortsatt bamser i sengen min og sĂ„ har jeg noen sittende i sofaen.
10. Begynte Ă„ passe barn som 12Ă„ring, siden den gang har jeg hatt rundt 15 forskjellige barn som jeg har vĂŠrt barnevakt, trillepike og dagmamma for, det siste gjaldt bare for et av barna en liten periode.
11. Er skikkelig elendig i matte! Stod sÄ vidt i faget i 1.kl pÄ videregÄende, har veldig mangler i selv det enkleste fra barneskolen... (dét er lÊrerens feil da!)
12. Var fryktelig matkresen som liten! Jeg har vokst opp pÄ pÞlser, makaroni, fiskepudding og brÞdskiver. I dag spiser jeg det meste, iallfall nesten:p
13. Er systemfreak! Spesielt i skuffer og skap.
14. Digger Ä forske pÄ slekten min! Har data tilbake til ca. 1600-tallet pÄ den ene grenen av slektstreet (det har jeg imidlertidig fÄtt av en slektning da:))
15. Har ikke sertifikat
16. Elsker Ä gÄ i koseklÊr, helst myke pysjbukser, deilige raggsokker og aller helst en ullkofte - vinter som sommer, Äret rundt:p

NÄ skal jeg legge meg og lade opp til hverdagens fÞrste dag etter en lang sommer! I morgen er det endelig tid for time hos den blide Sangerinnen min! Det blir godt og endelig fÄ prate litt med noen igjen!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar