mandag 24. august 2015

Sliten!

Jeg burde pakke ferdig! Har heldigvis ikke så mye igjen, det meste kan stappes i noen svarte søppelposer, resten går i en eller annen kartong som ikke er fylt til randen:p Men akkurat nå har jeg alt for masse tanker i hodet til å klare å bry meg så veldig mye om det i øyeblikket. Angsten og frykten sitter godt plantet i magen og resten av kroppen men de får bare være der, jeg vet jo innerst inne at det bare er dumme og teite tanker. Men det er når det blir for mange av dem det er vanskelig og holde de vekke! Sånn som det er nå er det som om det er blitt tømt et tonn teite og kjipe tanker over meg... Da er det ikke så lett å svømme opp igjen til overflaten slik at jeg kan få hodet over vannet igjen.
Ofte klarer jeg å stoppe tankene men det er når det blir for mange av de teknikkene ikke funker. Forhåpentligvis vil de forsvinne etterhvert men det er litt vanskelig å se det nå. I tillegg tar jo pakkingen og flyttingen mye av kreftene mine, da har jeg egentlig ikke energi til å takle tankene så godt. Heldigvis har jeg vært innom både Solstrålen og Sangerinnen, det hjalp mye og skuldrene mine ble pittelitt lettere. 

Middagen i dag var en stor skuffelse! Det ble bare pirket i litt i den, kjøpte en fjorland med noe kylling og ris. Alt av kjøkkenutstyr er pakket ned nemlig, det eneste jeg har å lage mat med er en ovn og en micro men ingen andre redskaper, men det var ikke noe godt! Skjønner ikke at fjordland kan mene at det er noe godt! Okey, risen var spisbar, det samme var den knappe lille biten med minimais samt de knøttsmåe bitene med vannkastanje, men resten ble bare liggende. Det blir nok en god stund til neste gang jeg bruker penger på det igjen! 

Nå skal jeg straks spise litt kvelds, ta litt sovemedisin og så krabbe under dynen!

Ha en fantastisk kveld 
og 
en god natt med vakre drømmer!❤️

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar