tirsdag 18. august 2015

Unyttige ting du ikke visste om Live, del 2

17. Har hatt en kikkehullsoperasjon i det ene kneet pga en vridningsskade.
18. Synet mitt er elendig! Har brukt briller i 98,92% av livet mitt (men her kan det godt hende jeg bommer kraftig for mattekunnskapene mine er som sagt elendige!:p)
19. Elsker gamle ting, det eldste jeg eier er en gullring fra 1800-tallet.
20. Har over 100bøker i bokhyllene mine, tar jeg med barne- og pikebøker er det iallfall 200stk, minst.
21. Når jeg var liten hadde jeg skikkelig samlemani! Selv papir fra twist-sjokoladen ble spart på, i følge mamma sparte jeg også på hybelkaniner men det er bare hennes overdrivelse:p
22. Er i midten i søskenflokken, da medregnet biologiske- og stesøsken, men i den biologiske flokken er jeg yngst av tre.
23. Har bodd syv forskjellige steder fordelt på tre byer og to landsdeler og i syv forskjellige hus/blokker
24. Elsker å sitte på trikken i Oslo! (Og NEI, bybanen er IKKE det samme som trikken!!! bare for å ha det oppklart:p)
25. Har vært i to forskjellige verdensdeler og fem forskjellige land utenom Norge.
26. Har aldri brukket noen bein, bare forstuet og forslått, mulig noen brister også da.
27. Er ikke kilen, kan heller ikke fordra at noen prøver å kile meg for jeg klarer ikke engang å late som om jeg er kilen.
28. Har som regel alltid en bok eller et strikketøy med meg i sekken/vesken.
29. Elsker å gi gaver til folk, som regel er det ting jeg har strikket eller sydd, men jeg pleier også å overraske onkel Bamse og tante Karamell med nystekte boller:p
30. Jeg fant navn til mine eventuelle fremtidige barn allerede da jeg var 15år gammel, de er fortsatt like aktuelle (men det spørs om den jeg eventuelt får barn med kommer til å være enig, hehe:p)
31. Jeg HATER å bli tatt bilder av! Foretrekker å være den som tar bilder, når jeg var yngre tok jeg nesten alltid en arm opp for å skygge for ansiktet eller så snudde/dukket jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar