søndag 16. august 2015

Styggen på ryggen

Akkurat nå er det som om jeg har styggen på ryggen, konstant!
Det har vært en veldig lang og slitsom uke som har tæret skikkelig på kreftene mine, alt for mye har skjedd, mye uten at jeg ville det selv og da er det ikke så lett å gjøre noe med det... 

Heldigvis var timen hos Sangerinnen på mandag et stort lyspunkt, det hjalp veldig men jeg føler likevel at jeg er langt nede... Det ble litt mye ufrivillige tanker på grunn av timene hos Solstrålens vikar på mandag, litt unødvendig bekymring som jeg helst ikke burde ha hatt! Heldigvis var det ingenting gale da men jeg grublet likevel en god del... Humøret mitt er litt på bånn av alt som har skjedd, er litt lei alt det sommeren bringer med seg, eller, iallfall mengden med mennesker som er ute samtidig og at jeg ikke kan ha mine faste rutiner med tanke på bussruter, behandlinger osv. Ikke hjelper det når folk i nærmeste omkrets er negative, veldig tydelige misfornøyde på grunn av ting som skjer og ikke særlig til støtte, eller at det du gjerne har fortalt en nær har gått videre til andre fordi den personen ikke klarer å holde tett. Da mister man all lyst til å fortelle personen mer om hvordan man har det innerst inne! Det er ikke så veldig kjekt akkurat!
I tillegg hadde jeg et heavy panikkanfall på torsdag, det var ikke noe greit! Og sånne anfall gjør meg ekstra sliten! Og når jeg ikke har så mye energi fra før av, så hjelper det ikke så mye at det tapper meg ekstra... Grunnen var en hysterisk person i nær familie men det hadde også bygget seg litt opp de siste dagene siden det skjedde mye unødvendige ting. Eller, det var jo nødvendig å få ting sjekket men hadde jeg bare fått vite hvorfor med en gang hadde jeg nok taklet det litt bedre.

Attpåtil er jeg på boligjakt da jeg må ut av leiligheten etterhvert, noe som i utgangspunktet er veldig greit siden jeg ikke trives så godt her! Men det får jo likevel spørsmål og tanker om økonomi og sånt også på banen - har jeg råd til den leiligheten? er det et greit område å bo? er det greit i forhold til det jeg må ta hensyn til? hvor kort/langt er det til butikken? hvordan er det med busstilbudet? osv. osv. osv. Det er slitsomt! Heldigvis er det et lite lyspunkt! For er jeg heldig så ser det ut som om det skal gå min vei rimelig kjapt, men jeg får ikke vite noe før mot slutten av uken, så jeg må nok smøre meg med litt tålmodighet!

Heldigvis er det et stort lyspunkt i alt det mørke, i morgen skal jeg nemlig tilbake til første time hos Solstrålen etter noen lange sommeruker!:D Det blir godt det! En annen ting som også skjer i morgen er første treningstime etter ferien, det blir nok tungt men det er jo egentlig ganske godt å trene så det blir bra å få det inn i hverdagen igjen!

Ha en fantastisk god kveld 
og ikke minst en god natt!<3
Ekstra lykke til til alle dere som 
har første skoledag i morgen!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar