onsdag 19. august 2015

Skal, skal ikke - klarer ikke å bestemme meg

Hmm, det er så mye å tenke på! jeg har nemlig fått tilbud om å leie en leilighet og skal på visning der om halvannen time. Problemet er at jeg MÅ bestemme meg der og da om jeg vil ha den eller ikke, ingen mulighet for å få tenke litt på det. Fordelene er mange, blant annet så er det veldig sentralt i forhold til byen og ikke minst med tanke på busstilbudet, dog må jeg gå et lite stykke men det er ingen bratte og tunge bakker å gå opp/ned! Men ulempen er at det koster 2000kr mer enn det jeg betaler der jeg bor nå og i tillegg kommer strømmen, men den kommer neppe på så veldig mye da. Men som blant annet Solstrålen sa på mandag så får jeg jo mulighet til en ny start allerede nå. Det er nemlig ikke så lett å skaffe seg et nytt sted å bo når man ikke har så veldig mye penger å rutte med.
Heldigvis har jeg fått en til å være med meg på visningen, hun er god å ha og spesielt på visninger da hun har en utsøkt luktesans når det gjelder dårlige lukter som mugg etc!

Ha en fabelaktig onsdag videre!❤

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar