torsdag 24. september 2015

Bak gardinene

For en dag dette har vært! Jeg klarte å sove helt til klokken 11.52... Jeg var våken allerede i 9-tiden, opptil flere ganger også men klarte jeg å våkne skikkelig? Nei, ikke i det hele tatt, men på et tidspunkt hadde jeg telefonen i hånden og skulle ringe til Solstrålen. Men jeg kom aldri så langt, jeg turde ikke likevel... Frykten for å få et nei denne gangen også, slik som sist, ble for stor, jeg orket rett og slett ikke å få beskjed om at Solstrålen hadde det for fullt og at jeg jo har time på mandag... Det fristet litt å si at jeg hadde fått øyebetennelse igjen bare for å få komme til hos henne, kanskje det kan være mitt hemmelige kodeord for å få hastetime hos henne? Det er nemlig noe som gjør at man får time på dagen:p Jeg får spørre Solstrålen om jeg kanskje kan få et hemmelig kodeord om jeg trenger hastetime hos henne, det er jo veldig greit og slippe å måtte "krangle" seg til en hastetime når man har det kjipt og leit.

Jeg måtte vel igjennom en slags sorg siden jeg gråt sånn i går kveld/natt. Det gikk mye mer innpå meg enn jeg hadde beregnet rett og slett! Håpet om at den lille klumpelumpen fremdeles var i livet var nok litt for stort, men som jeg skrev i går så hjalp det å få høre at han hadde et godt liv så lenge han levde. Det er det jeg må ta med meg videre og så selvfølgelig alle de gode minnene jeg har fra tiden med både han og fruen hans<3

Nå sitter jeg her og er megasliten, hodet verker, sikkert fordi jeg våknet alt for sent. Persiennene er nede og gardinene er godt trukket igjen, stenger mørket og omverdenen ute. Aller helst vil jeg bare ligge helt i mørket og ikke gjøre noe som helst, men det blir neppe bedre av det... Da kommer det nok bare enda mer tanker, har jeg noe å gjøre på kan jeg i det minste klare å skyve det litt unna. 
I kveld er det heldigvis ikke noe særlig spennende på tv som jeg må se, så planen er å ta innsovningsmedisin i håp om en litt bedre natt. 

Det er godt det er fredag i morgen for da er det ikke alt for lenge til timen hos Solstrålen på mandag. Hadde jeg visst om hun er på jobb i morgen kunne jeg kanskje ha klart å prøve å ringe, om damene sier at hun har det travelt så kanskje jeg kunne ha fått et par minutter i telefonen med henne. Men jeg vet ikke om det er hennes fredag eller ikke, jeg tror det er hennes fredag da, men det blir sikkert ikke noe av uansett, kjenner jeg meg selv rett... Får prate med henne på mandag, kanskje vi kan lage en avtale slik at det kanskje kan bli lettere for meg å ta kontakt når det er skikkelig krise.



Ha en god kveld<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar